האישה שקיבלה קצבה חודשית, למרות שהמעסיק לא ביטח אותה כנדרש

איך האישה שכמעט וויתרה על קצבה חודשית שמגיעה לה, לבסוף קיבלה את מלוא הזכויות (למרות שהמעסיק לא ביטח אותה כנדרש)?

בטי (שם בדוי) הגיעה אלינו לאחר שחלתה בסרטן, שהשבית אותה כליל מעבודה.

בטי פנתה לחברת הביטוח כדי לממש את ביטוח אובדן כושר העבודה שהיה ברשותה דרך מקום העבודה. חברת הביטוח השיבה לה תשובה, שהתפרשה בעיניי בטי כדחיית התביעה. וכך היא בזמן שהיא מתמודדת עם דאגות בריאותיות, היא הרגישה חסרת אונים. לא יודעת איך להמשיך, ורואה את האפשרות לקבל קצבה, שתעניק לה אוויר לנשימה, הולכת ומתרחקת.

כמוצא אחרון בטי הגיעה ל- iClaim, לביצוע בדיקה ללא עלות. “חברת הביטוח דחתה את התביעה שלי, ואין לי מושג למה”, היא אמרה. פנינו לחברת הביטוח. התברר שהתביעה לא נדחתה כלל. בטי פשוט לא הבינה את תשובת חברת הביטוח, שביקשה לקבל עוד מסמכים. אבל זה היה החלק הקל.

בבדיקה מעמיקה שביצענו, מצאנו שהמעסיק לא ביטח אותה בהיקף הנדרש , עפ”י החוק, ולכן היא הייתה זכאית רק לפיצוי חלקי, מוקטן,  מחברת הביטוח, כ 850 ₪ בחודש, סכום נמוך מאוד.
מה עושים במקרה כזה, שאינו באחריות חברת הביטוח? איך אפשר להשיג את הסכום שהגיע לבטי לו המעסיק היה מבטח אותי כפי שהיה חייב מלכתחילה?

הפעולה המשולבת שהובילה למיצוי הזכויות

בשלב הראשון, פנינו לחברת הביטוח. דיברנו בשפתה, וערערנו על אופן חישוב הקצבה. לקח למעלה מחודשיים, ובסופו של דבר,  הוגדלה הקצבה החודשית ל- 3,750 ₪ , בהתאם לכיסוי הביטוחי שהיה ברשותה ממקום העבודה. ומה לגבי הסכום שבטי הייתה יכולה לקבל אם המעסיק היה מבטח אותה כנדרש? את היתרה החסרה תבענו מהמעסיק . ולאחר דין ודברים לא קצר, זכינו.

והתוצאה? בטי קיבלה מאותה נקודה קצבה חודשית בגובה 4,500 ₪, מחברת הביטוח ומהמעסיק שחטא. וכך, כעבור מספר חודשים ממועד הפנייה אלינו, היא קיבלה במקום 0 עגול , 4,500 שקל בחודש! לאדם שזוהי כל הכנסתו ולא יכול להתפרנס, 4,500 ₪ בחודש זה הכול. זה הלחם, זה החלב במקרר, זה הקורנפלקס בבוקר, זה התרופות החיוניות.

אל תוותרו על מה שמגיע לכם. גם כשהסיכויים נראים לא גבוהים, כדאי לפנות למומחי iClaim ולקבל תמונת מצב מהימנה במסגרת בדיקת היתכנות ללא עלות. יש לכם רק מה להרוויח.

רוצה לגלות מהם סיכויי התביעה?

לביצוע בדיקה ללא תשלום:

אהבת? שתף את הפוסט!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email