קצבת פנסיה חודשית

איך פועל פשוט מקבל קצבת פנסיה חודשית בגובה 100% מהכנסותיו?

זהו סיפורו של פועל כפיים פשוט

הפועל עבד שנים בעבודה אדמיניסטרטיבית, שכר די דחוק, לעיתים סייע בכל מיני עבודות מזדמנות להשלמת הכנסה. כשנדרשנו להעביר את שמות מעסיקיו, השתרעה הרשימה על פני 6 עמודים. אצל חלקם עבד חודש, הפסיק, וחזר אחרי חודשיים לעוד 3 חודשים. אצל חלק התמיד ממש למשך שנה-שנתיים.

התמזל עליו מזלו, ולאורך כל תקופות העסקתו, עבד במגזרים בהם היו הסכמים קיבוציים, שחייבו מעסיקים בתנאים סוציאליים, עוד הרבה לפני צו ההרחבה הכללי. לכן, הוא העביר את קרן הפנסיה בין מעסיקים במשך שנים, כל אחד שילם קצת, וכך, כשהגיע לעשור שבין גיל 50 ל60- כשכבר רואים את יום הפרישה כשאין עננים, צבר קצבת פנסיה חודשית זעומה, אבל, גם זה משהו.

העייפות הייתה חברה ומכרה ותיקה במשך שנים. ככה זה כשאתה עובד בכמה משרות. לכן, לא ייחס לה חשיבות מיוחדת. גם בדיקות תקופתיות לא ביצע, כי ”למי יש זמן“. עד שיום אחד קרס, הגיע לחדר המיון, ושם, בבדיקות, התגלו ערכים חריגים. יום-יומיים בירורים, וההכרזה הכתה בו חזק. יש לך סרטן.

לא אלים במיוחד, כרגע ללא גרורות, ניתן לשלוט בו, אבל זה מחייב טיפולים ארוכים, מסוגים שונים.                                                    על פוליסת ביטוח בריאות שמע, אבל מצבו הכלכלי לא אפשר לו מעולם לרכוש. וכעת, גם הכנסה לא תהיה לו, פועל כפיים. בחלק מהמקרים, שעתי, כבר אמרנו, לא?

תיק התביעה שלו הגיע אלינו

המסע החל. מכיוון שסבל מכאבי תופת, החל להשתמש במנות גדולות של מורפיום וקנאביס רפואי. הראש היה טוב, הבריאות לא ממש. לך תצא למלחמה עם חייל כזה שלא עונה למיילים ולטלפונים, שמעביר מסמכים במהירות של חילזון. לאט לאט נבנה תיק התביעה, עם ייסורים קשים וחשדות מצד קרן הפנסיה שאולי הוא בכלל מרמה. נשלחה חקירה שהגבירה את סימני השאלה. הגענו להתדיינות מול קרן הפנסיה, מלווים בחוות דעת ברורות.                                                                                                     לא רק סרטן, אלא גלריה מפוארת של מחלות שמשביתות אותו מכל עבודה שהיא. clear cut .

מעולם לא טיפלתי בתביעה צודקת כל כך,
שארכה זמן רב כל כך

גלי הקורונה עיכבו את מקבלי ההחלטות. ויום אחד, עם המון לחץ, התקבלה ההחלטה:                                                                        תשלום רטרו לשנתיים, קצבה פנסיה חודשית בגובה 100% מההכנסות בשנה האחרונה, החזר פרמיות ושחרור, כמובן. ניהול תיק תביעה הוא מסכת ארוכה של סבלנות, ידע וניסיון.

לו היה מגיש תביעה לבד לקצבת פנסיה חודשית, הגלגלים היו גורסים אותו, לא כי מישהו רע נמצא שם. פשוט, כך זה עובד. אל תלכו לתבוע בלי מומחים לתביעות, הנזק שאתם יכולים לגרום, עלול להיות בלתי הפיך. מחלה ארורה בפני עצמה.

לביצוע בדיקה ללא תשלום:

אהבת? שתף את הפוסט!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email