השורה ששווה 1,680,000 ש”ח בתביעת ביטוח פרקינסון: המבוטח שקיבל קצבה חודשית גבוהה – והמילים שכמעט שללו אותה

איך טעות של 10 מילים יכולות למנוע מחולה פרקינסון לקבל קצבה חודשית.
ומה עשינו כדי לוודא שהוא יקבל אותה

כשאדם מתמודד עם בעיה רפואית חמורה והאדמה נשמטת מתחת לרגליו, גם פנייה שנראית, לכאורה, פשוטה, לחברת הביטוח, עלולה להפוך למשימה מלחיצה. זה בדיוק מה שקרה לאדי (שם בדוי), שחלה בפרקינסון והתקשה לבצע פעולות יומיומיות, שרובנו לוקחים כמובנות מאליהן.

לאדי היו 4 ביטוחי סיעוד פרטיים, שהיו אמורים לשמש כחבל הצלה כלכלי, עבור אדם המתקשה לתפקד. כשאדי פנה לחברת הביטוח וביקש לקבל קצבת סיעוד, הוא התבקש לשלוח להם 11 מסמכים שונים. מה קורה בדרך כלל כשמבקשים מכם להגיש כל-כך הרבה מסמכים – מכל סיבה שהיא? לוקח הרבה מאוד זמן לבדוק, לבקש, להוציא ולשלוח אותם. עד שמסיימים את התהליך המייגע, עלולים לחלוף שבועות ואפילו חודשים ארוכים.

עכשיו תארו לעצמכם איך זה מרגיש להיות חולה פרקינסון, שצריך לעבור את החומה הבירוקרטית, בו בזמן ההתמודדות עם המחלה המורכבת הזאת.

חשוב להגיד: חברות הביטוח משלמות כשצריך. אך, לעיתים, הבירוקרטיה יכולה להאריך תהליכים. וזה מה שקרה: אחרי שאדי פנה ל- iClaim ,בדקנו לעומק את המקרה, מצאנו ש- 10 מתוך 11 המסמכים שדרשה חברת הביטוח לא היו נחוצים. רוב המסמכים נגעו לאשפוז במוסד סיעודי, ומכיוון שאדי לא היה מאושפז במוסד שכזה, הם לא היו רלוונטיים עבורו. למעשה, כל שהיה דרוש הוא אימות חתימה של עו”ד עבור המסמך הנותר. עוד באותו היום טיפלנו במה שצריך, אך בנקודה הזו הדרמה רק החלה.

השורה ש(כמעט) עלתה לאדי בקצבה חודשית

חברת הביטוח ביקשה עוד מסמכים. אחד מהם כלל בקשה לחוות דעת מנוירולוג המתארת את מצבו. הנוירולוג כתב במכתב שאדי רוכב על אופניים בזמנו הפנוי. לו היה מוגש המכתב כך, מבלי לשים לב לסעיף זה, היתה התביעה עוברת לבירור מקיף וארוך, שהרי, חולה פרקינסון בשלבים מתקדמים, אינו יכול לרכב על אופניים.

הפעולה שהובילה לתוצאה המיוחלת

בשיחה עם הנוירולוג, הסתבר שבטעות, הוא  עשה “העתק-הדבק”,  מתוך מכתב ישן, ושכח למחוק את החלק המתייחס לרכיבה על אופניים (פעולה שנאסרה לאור מצבו הרפואי הנוכחי של אדי). המכתב הוחזר לנוירולוג, שהתנצל ותיקן אותו.

והתוצאה? חברת הביטוח שילמה לאדי 28,000 בחודש במשך 5 שנים, וסה”כ 1,680,000 ₪, שסייעו לאדי ולמשפחתו להתמודד עם האתגרים הכלכליים והבריאותיים.

את iClaim הקמנו כדי לסייע לאדי ולאנשים כמותו, ולהפוך את הימים הסוערים ביותר לקצת יותר טובים ושקטים. השליחות שלנו היא לסייע לכמה שיותר אנשים להשיג את הכסף המגיע להם מחברות הביטוח, ולפנות אותם התמקד במה שחשוב באמת: בשיפור מצבם הבריאותי.  

לביצוע בדיקה ללא תשלום:

אהבת? שתף את הפוסט!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email