אינסטלציה של חברות ביטוח: איך פותחים את הברזים של הכסף?

מדוע הדברים שחשבת על חברות ביטוח כנראה לא מדויקים,
ומה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף שמגיע לך מתי שהכי צריך אותו?

באתרי החדשות מתפרסמות חדשות לבקרים ידיעות על מקרים שבהם חברת הביטוח לא שילמה כספים שכביכול מגיעים למבוטחים. בצירוף חוויות של חברים ומכרים, מצטיירת תמונה ציבורית לפיה חברת הביטוח לא רוצה לשלם כסף. 

האמת, זה ממש לא מדויק! חברת הביטוח מעוניינת לשלם איפה שהיא צריכה, כל מה שצריך, זה רק להראות לה את התמונה המלאה דחייה מלאה או חלקית של תביעת מבוטח לא נובעת משרירות לב, אלא מראיית התמונה בצורה שונה – בין אם בעקבות הצגה לא נכונה של נתונים ע”י המבוטח או בא כוחו, ובין אם בעקבות מתן פרשנות שונה לסעיפים רבים שבהם אין שחור או לבן, אלא 500 גוונים של אפור

איך גורמים לחברת הביטוח לפתוח את הברזים?

הדרך לצמצום הפערים בין נקודת המבט של חברת הביטוח לזו של המבוטח, עוברת במספר פעולות:

להכיר את הזכויות האמיתיות שלך – רוב המבוטחים לא מודעים לזכויות שלהם, או לחילופין סבורים שלא בצדק שמגיעות להם זכויות מסוימות, בשל הכרה שטחית של תנאי הפוליסה. לכן הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להכיר את הזכויות שלך, לכאן או לכאן, באמצעות פנייה למומחי תביעות. 

הצגת תמונת מצב לא נכונה – בעקבות חוסר ידע, במקרים רבים המבוטח עלול לשלוח מידע חסר לחברת הביטוח, באופן שיעכב את מתן התשובה, יגרום לתסכול וחשוב מכל: יקטין את סיכויי ההצלחה של התביעה. איך יודעים איזה פרטים חשוב לשלוח לחברת הביטוח? את התשובות יודעים מומחי תביעות גוף, שמכירים את מנגנון התביעות בחברת הביטוח ויודעים איזה מידע משמש לצורך קבלת החלטות. 

להאיר את הנקודות החשובות – מכיוון שסעיפים שונים בפוליסה נתונים כאמור לפרשנות, עלינו לשכנע את חברת הביטוח לאמץ את הפרשנות שתיטיב עם המבוטח: להציג את נסיבות המקרה בצורה שתתיישב עם סעיפי הפוליסה השונים, ותעודד את מקבלי ההחלטות לאמץ גמישות מחשבתית שתאפשר למבוטח למצות את זכויותיו. 

בתיאוריה זה אולי נשמע פשוט, אך כאשר מדובר בפוליסות מורכבות הכוללות לעיתים מאות חלקים נעים, צריך להכיר כל אחד מהם כדי לראות את התמונה הכוללת ולהשלים את החסר.

זה התפקיד שלנו ב- iClaim:
לשכנע את חברת הביטוח שאכן מגיע לך כסף, באמצעות מתן כל המידע הנחוץ והפניית זרקור למקומות הנכונים. המקומות שיאפשרו לנו לנסח בקשה מנומקת שתיישב את דעתם של מקבלי ההחלטות בחברת הביטוח, ותוכל להגדיל באופן ניכר את סיכויי ההצלחה בתביעה שלך. 

איך לגרום לפתיחת הברזים?

לביצוע בדיקה ללא תשלום:

אהבת? שתף את הפוסט!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email