
זה (לא) רק הכסף בתביעת ביטוח – יש מרכיב אנושי
הבסיס הוא שהלקוחות הם בני אדם, תחילה, וכמובן, גם האנשים בחברות הביטוח.
חייבים לזכור בכל תביעת ביטוח יש גם מרכיב אנושי, לא רק כסף.
מאמר מאת דורון הורנפלד.
הבסיס הוא שהלקוחות הם בני אדם, תחילה, וכמובן, גם האנשים בחברות הביטוח.
חייבים לזכור בכל תביעת ביטוח יש גם מרכיב אנושי, לא רק כסף.
מאמר מאת דורון הורנפלד.
מהו ביטוח אובדן כושר עבודה – ובאילו מקרים הוא יכול להעניק קצבה חודשית למי שאיבד את יכולתו להתפרנס? העבודה היא חיינו, אך מה עושים כשאין באפשרותנו לעבוד ובריאותינו נפגעה?
הומניות וקוטביות. היכולת להתגבש ברגעי סכנה אמיתיים ולהבין שאם לא נהיה תלויים זה בזה, נהיה תלויים זה לצד זה.
זוהי תמצית הישראליות.
איך גורמים לחברת הביטוח לשלם למבוטח שנמצא בחו”ל, ואינו יכול להתייצב בארץ כי אינו מסוגל לטוס וכי אין כניסה לנוסעים מהמדינה בה הוא שוהה?
הסוד הוא במיומנות הטיפול בתביעות.
חברת הביטוח דחתה תביעה של אישה לקצבת סיעוד, לאחר שצולמה כשהיא הולכת מספר צעדים. איך הצלחנו להשיג את הקצבה שמגיעה לה?
ביטוח הוא עסק טריקי וכך גם ביטוח נסיעות חו”ל: יש לו פתח כניסה, הרכישה, ופתח יציאה, השימוש.
עלינו לברר את כל הפרטים ולקבל את המידע כדי לתת התאמה לביטוח הנכון עבור הלקוח.
המחויבות שלנו היא לעולם להציע להם את הפתרון הנכון. לא הזול, הנכון עבורם!
מדוע הדברים שחשבת על חברות ביטוח כנראה לא מדויקים, ומה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף שמגיע לך מתי שהכי צריך אותו?
איך גורמים לחברת ביטוח לשלם למבוטח ששוהה בחו”ל ונקלע למצב של אובדן כושר עבודה? הוא אינו יכול להתייצב בארץ כי אינו מסוגל לטוס, ואין כניסה לנוסעים ממדינות אלה… הסוד הוא – בכתבה הבאה
מדוע הדברים שחשבת על חברות ביטוח כנראה לא מדויקים, ומה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף שמגיע לך מתי שהכי צריך אותו?
מדוע הדברים שחשבת על חברות ביטוח כנראה לא מדויקים, ומה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף שמגיע לך מתי שהכי צריך אותו?
מדוע הדברים שחשבת על חברות ביטוח כנראה לא מדויקים, ומה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף שמגיע לך מתי שהכי צריך אותו?
באיזה מקרים אנחנו זכאים לקבל פיצוי מקרן הפנסיה – ובאיזה מקרים לא התשובה יכולה להשפיע על סיכויי ההצלחה של התביעה שלך, ועל ההחלטה האם בכלל להגיש אותה.
הליך הגשת תביעות ביטוח צריך להיות פשוט, מהיר ואינו מתבצע על-ידי הלקוח או על-ידי סוכן הביטוח, לצורך כך יש מומחים בתחום.
לא תמיד יכולת הטיפול שלנו בתביעה מסתיימת ב-happy end ולא תמיד מספיק גם אם זוכים בתביעה, זו דרכו של העולם.
אף על פי כן, תמיד, נראה אל מול עינינו את האפשרות האחרת, והיא, לא להילחם. אפשרות שלא קיימת באמת.
כשמכירים הכרה מלאה של סעיפי הכיסוי, קל יותר לדרוש את מה שמגיע.
ביטוח הוא עסק מוזר ואכזר.
תפקידו של סוכן הביטוח הוא למכור את הביטוח המתאים ביותר עבורך, אין תפקידו לתבוע את חברת הביטוח בעת הצורך. מיומנות התביעה היא שפה אחרת לגמרי.