תביעכם נדחתה?
אל תמהרו לפנות לבית המשפט
תביעכם נדחתה?
אל תמהרו לפנות לבית המשפט

iClaim מגשרת על הפערים
ומובילה לפתרון מוסכם

שילמתם לביטוח ממיטב כספכם, כדי להיות רגועים, ותביעתכם נדחתה?
דחיית התביעה ע”י חברת הביטוח, גורמת לאכזבה ותסכול. בניגוד למה שמקובל לחשוב, פנייה לערכאות משפטיות היא המוצא האחרון שלכם.
כשעוברים לפסים משפטיים, התביעה עוברת אל המחלקה המשפטית של חברת הביטוח. מכאן ואילך לא מדובר עוד בתביעת ביטוח, אלא בתביעה משפטית. כלומר, בדיקה דקדקנית של סעיפי הפוליסה והתאמתם למצבכם. דבר המאריך משמעותית את זמני הטיפול.

לחברת הביטוח סוללת עורכי דין, כך שהיא אינה נבהלת מתביעות משפטיות, נהפוך הוא. הדבר מקשיח בדר”כ את עמדתה, עקב רצונה להימנע מתקדימים. פנייה לבית המשפט, משמעה הליך ארוך ומתיש, הוצאות כספיות כבדות, ומידת הצלחתה אינה ברורה.

לבית המשפט יודעים רק איך נכנסים, לא איך ומתי יוצאים!

להבדיל מהליך משפטי, גישור הוא דרך יעילה, קצרה וחכמה המאפשרת לכם למצות את זכויותיכם. גישור הוא הליך חוץ משפטי, במסגרתו מגיעים להסכמות עם חברת הביטוח, תוך הידברות ובדרך נעימה. זהו הליך מהיר, אינו מחייב פשרה וחותר להסכם המקובל על שני הצדדים.

הכרת צורכי הצדדים, מאפשרת לנו לגשר על הפערים, ולהגיע להסכמות מקובלות. 

איך עושים את זה?

מומחי התביעות של iClaim, מכירים היטב את שני הצדדים: מצד אחד, התובעים, מכוח ניסיון של שנים רבות בטיפול מסור, וייצוג אלפי מבוטחים בתביעות ביטוח.
מצד שני, הנתבעת, מכוח היכרות מעמיקה עם חברות הביטוח בכלל, ומחלקות התביעות בפרט, לאחר שנים של עבודה עם ובתוך חברות הביטוח.

הכרת צורכי שני הצדדים מאפשרת לנו לגשר על הפערים ולהגיע להסכמות מקובלות על שני הצדדים, ברוח טובה ושביעות רצון הדדית.

למה כדאי להשתמש בהליך גישור התביעות שלנו?

התביעה נשארת בטיפול מחלקת התביעות

הימנעות מהליך משפטי ארוך, מתיש ויקר

שימוש בהליך מהיר, פשוט וזול יחסית

השגת הבנה הדדית בין הצדדים

הגעה לפתרון אופטימלי המוסכם על כל הצדדים

ההליך ניתן להפסקה בכל עת, וקיימת אפשרות גישה לביהמ"ש

להסכמות מהירות בהליך גישור

מלאו את הפרטים